lørdag 19. januar 2013

hellauu

Heisann. Ble visst lite blogging igjen, kan nok med andre ord si at jeg er verdens dårligste blogger..

Skal fortelle litt om hva som har skjedd siden sist. Ikke at det er så mye, men litt.
Har fått meg jobb, som har gjort alt mye mye lettere. Da har jeg begynt på Baker Hansen, og har kjempe snille arbeidskolegaer. :-)

Så har det vært skolen da, der vi akkurat har hatt tentamen i Interiør. Veldig spent på å få tilbake karakter på den oppgava. :-)
Vi i klassa har også vært på utdanningsmessa, som var på Lillestrøm. Har faktisk funnet ut hva jeg vil bli, og det har ikke noe med interiør å gjøre i det hele tatt. Nemlig Politi :-)

Jeg har også tatt ny tatovering som har dekka over en annen jeg har som kanskje var litt utgått på dato i og med at jeg ikke syns noe om den lenger. Men, jeg ble veeldig fornøyd!

I går var jeg og Lene(min beste venninne) og meldte oss inn på Actic, altså ett treningsstudio. Nå blir det hardtrening til man skal søke seg inn til forsvaret neste år :-)

I dag har jeg vært å kjøpt meg ny pc, prøver å komme meg inn i detta systemet som da heter Windows 8, som jeg ikke skjønner stort av. Resten av dagen skal jeg bare slappe av, og spise god mat med familien, og lade opp til skolen igjen neste uke! :-)

Her er da den nye pcn da, fornøyd så langt. Nå skal jeg prøve å skjerpe meg med blogginga :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar