onsdag 31. oktober 2012

Utstillingsvindu!

                                                                                         

Heihei!
Så heldig som er jeg, har jeg i dag laga to utstillingsvindu på utplasseringa mi!
Temaet er jo selvfølgelig jul. Er kanskje litt tidlig, men i slike butikker skal det meste av julevarer være oppe allerede 1 november. Her er noen bilder, men skal ta bilde fra utsiden i morgen! :)

Ellers i dag har jeg og pappa vært ute å kjørt bil. Måtte teste ut snøen, hehe! Så da har vi vært å tullekjørt litt.
Nå har vi satt oss til med hver vår data, og ser på Top Gear samtidig. Snart hotel cæsar, så det må jeg se på !
I tillegg er det Farmen i dag. Hvem vil du skal vinne Farmen 2012?

I morgen skal jeg besøke min søteste bestemor. <3


Bildene ble litt hulter til bulter. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar