søndag 13. mai 2012

tatoveringer.

Jeg er veldig glad i tatoveringer(som de fleste vet)
Selv har jeg fem tatoveringer sjøl, og er veldig fornøyd med fire av de. Jeg tok min første som 15åring.
Den første jeg tok vil jeg ta coverup på, for den har veldig mye ujevne streker og farger. Motivet av den er at det står Rock'n'Roll med noen noter og slik på underarmen.
Min andre tatovering tok jeg i ære for mamma og pappa. Det er to hjerter det står Mom & Dad i, med en rose. Det er min favoritt. Den har jeg på ryggen.
Mine tredje tatoveringer er på leggene. Der står det Elvis Presley og Johnny Cash, til minne om mine to helter som har hjulpet meg gjennom vanskelige og gode tider.
Den siste er en pin-up jente på underarmen, under albuen. Den har jeg tatt fordi jeg er veldig glad i 50'tallet og pin up damer. Nå planlegger jeg min sjette tatovering, den vil jeg ha til katten min som heter Spit. Noe så orginalt som Spit med to kattepoter, er ikke helt sikker på plassering enda. Veldig glad i tatoveringene mine!
Alle untatt min første er tatt hos REDNECK-TATTOO på Lillehammer. Anbefales! Veldig koselige folk og ikke minst utrolig flinke!
Har du noen tatoveringer?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar